عملیات احداث اولین مرکز تصویربرداری و درمان ناباروری در شهرستان زنجان با حضوررئیس سازمان بسیج مستضعفین کلنگ زنی شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عملیات ساخت اولین مرکز تصویربرداری و مرکز درمان ناباروری موسسه خدمات درمانی بسیجیان را در شهرستان زنجان کلنگ زنی کرد.

به گزارش واحد روابط عمومی: سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برای آغاز عملیات کلنگ زنی چندین طرح عمرانی و آبرسانی و درمانی در ماموریت یک روزه به استان زنجان سفر کرد.

یکی از موضوعات مهم این سفر مرکز جامع تصویربرداری و درمان ناباروری موسسه خدمات درمانی بسیجیان بود. به همین منظور آئین کلنگ زنی این مرکز در بیست و پنجمین روز از بهمن ماه 1400 با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار ، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)، مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان و جمعی از مسئولین برگزار شد.

در حاشیه این مراسم رئیس سازمان بسیج مستضعفین از مرکز جراحی محدود حضرت زینب(س) موسسه خدمات درمانی بسیجیان که در زمینی به مساحت 518 متر مربع و با زیر بنایی به مساحت 3355 متر مربع در 5 طبقه که در حال ساخت می باشد بازدید نمود.

مرکز تصویربرداری و درمان ناباروری حضرت زینب(س) که در جنب مرکز جراحی محدود است در زمینی به مساحت 520 متر مربع و با زیربنایی به مساحت 3300 متر مربع در 6 طبقه با هزینه بالغ بر 1200 میلیارد ریال  آماده ساخت می باشد.

کد خبر 101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =