پیام مدیرعامل محترم مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان به مناسبت فرا رسیدن شب های قدر

دکتر عیسی مالمیر، مدیر عامل محترم مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان در پیامی فرا رسیدن شب های قدر و ایام شهادت پدر شیعیان عالم، حضرت علی علّیه تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده:

انّا انزلناه فی لیله مبارکه انّا کنّا منذرین فیها یفرق کل امر حکیم

ما قرآن را در شبی فرخنده نازل کردیم؛ زیرا که هشدار دهنده بودیم. پس در آن شب هر کاری محکم و استوار می‌شود.

فرا رسیدن لیالی قدر و سالروز شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) را خدمت امام زمان (عج) و نائب خاص ایشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به پرسنل محترم و زحمت کش مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان و تمامی ارادتمندان و سوگواران آن حضرت تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

شب های قدر و هنگامه نزول "قرآن" این معجزه حضرت ختمی مرتبت (ص) فرا رسید. قلب ماه مبارک رمضان لیلة القدر است. ‏این شب ها فرصت ارزشمندی است تا همگی به راز و نیاز بنشینیم و غبار گناه از آیینه وجود پاک کنیم و ساعاتی را به دور از هیاهوی دنیای فانی، هم انس با قرآن، با پروردگار عالمیان گفت و گو کنیم.

تقارن شهادت جانسوز مولود کعبه و شهید محراب حضرت امیرالمونین علی (ع)، با دومین شب از لیالی پربرکت قدر امری اتفاقی نیست. در ایامی که مشتاقان و عاشقان را به خود می‌خواند تا با احیاء این شب، ناب‌ترین و زلال‌ترین صحنه‌های نیایش انسان در مقام بندگی را به نمایش بگذارند ، شایسته است با تاسی از رفتار و سلوک آن بزرگ مرد تاریخ هر چه بیشتر در رفع مشکلات جامعه راهگشا باشیم .

آنچه از حضرت علی(ع) انسان کامل ساخت، سیره و سبک زندگی این امام همام بود. بزرگ مردی که از یک طرف بر برادر خود سختگیری می کرد تا امانت داری از بین المال را در حد اعلایش نشان دهد و از طرف دیگر از مال خویش در هنگام نماز می بخشید و با ایتام افطار می کرد. این الگوی مدیریتی که تا حدی مختصات آن در نامه به مالک اشتر آمده، حلقه مفقوده امروز جوامع بشری است. بدون شک سعادت دنیا و آخرت از مسیری می گذرد که امیرالمومنین در نهج البلاغه توصیف کرده است.

همکاران گرامی، شبهای قدر فرصت بسیار مناسبی برای ‏دعاست، دعا برای یکدیگر. زمان مغتنمی است تا از خدای مهربان سلامتی و عافیت را برای ‏همدیگر درخواست کنیم؛ همکاران گرفتار و همکاران افتاده بر بستر بیماری را با دعای خیر یاد کنیم و به ویژه درگذشتگان مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان را از ‏آغاز تاسیس تا کنون را فراموش نکنیم.

بیایید برای یکدیگر از درگاه الهی طلب عافیت و خیر و رستگاری کنیم و از خداوند منان بخواهیم توفیق خدمت بی منت به مردم به ما عطا کند.

بنده را نیز ازدعای خیر خود فراموش نکنید.

کد خبر 237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =