افتتاح درمانگاه بسیجیان مانه و سملقان

مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشورگفت: جامعه هدف ما افراد نیازمند و بسیجیان است و تاکنون ۶۰ درمانگاه با زیر بنای ۵۷ هزار متر مربع در کشور احداث شده است.

به گزارشواحد روابط عمومی، "دکترعیسی مالمیر" در مراسم  افتتاح درمانگاه بسیجیان شهرستان مانه و سملقان اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده در خراسان شمالی و شهرستان ها شاهد افتتاح درمانگاه بوده ایم.

مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور افزود: برای توسعه درمانگاه ها در خراسان شمالی شهرستان هایی که بالای 20 هزار نفر جمعیت داشته باشند با مشارکت بین بخشی، شاهد افتتاح پنج درمانگاه تا دوسال آینده خواهیم بود.

وی بیان کرد: سه درمانگاه در مرکز بجنورد و اسفراین تا 6 ماه آینده افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: در مقایسه تطبیقی و اثر بخشی حوزه سلامت با سایر حوزه ها بویژه حوزه اسکان و تغذیه طی یک پژوهش و تحقیق که در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی انجام شده، حوزه سلامت با 43 درصد اثر بخشی پیشتاز در مقایسه با سایر حوزه ها است.

دکتر مالمیر افزود: در زمان بحران که مردم مشکل اسکان و تغذیه را دارند نیاز اولیه و مراجعه آنان به مراکز درمانی است که سرمایه اجتماعی حوزه سلامت می تواند برای نظام جمهوری انقلاب اسلامی ایران و سیاستگذاران و تصمیم گیران ایجاد کند، قابل مقایسه با هیچ حوزه ای نیست.

وی عنوان کرد: سبد معیشتی همه ما در خانواده ها متعلق به حوزه سلامت است.

گفتنی است، زمین اهدایی این درمانگاه نیز با مساحت 700 متر و با زیربنای 340 متر مربع در دوطبقه با اعتباری بالغ بر 8 و نیم میلیارد تومان با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد.

کد خبر 56

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =