پیام تبریک مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان به مناسبت روز پرستار

دکتر عیسی مالمیر، در پیامی میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را به تمامی پرستاران، مدافعان سلامت و فعالان عرصه بهداشت کشور تبریک گفت.


به گزارش واحد روابط عمومی، "دکتر عیسی مالمیر" مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان در پیامی میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را به تمامی پرستاران، مدافعان سلامت و فعالان عرصه بهداشت کشور تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:


سالروز ولادت حضرت زینب (س) «بزرگ پرستار جاودانه تاریخ» بهانه‌ای است تا ضمن ادای احترام به تمامی شهدای عرصه سلامت، از تلاش‌های صادقانه تمامی پرستاران، مراقبین و کادر درمانی ایران اسلامی و ارج نهادن به خدمات ارزنده این عزیزان و تبیین نقش موثر آنان در ارتقاء نظام سلامت تقدیر و تشکر به عمل آید.

روز پرستار روز جلوه فداکاری عزیزانی است، که حماسه ی ایثار را با لبیک عاشقانه ی همراهی و میدان داری متجلی نموده و نعمت سلامت را برای بیماران و جامعه به ارمغان آوردند. بزرگوارانی که زینب گونه آسایش را از کف می نهند تا آرامش ببخشند و تمام هستی خود را برای آرامش و آسایش دردمندان نثار می‌کنند.

سالیانی که از پیش روی ما گذشت یکی از سخت ترین ایام برای پرستاران و بهیاران کشور بود. کار در شرایط ناشی از همه گیری کرونا کارزاری سخت و پرچالش بوده و هست که علاوه برخستگی مفرط، سلامت پرستاران را به خطر انداخته و منجر به شهادت شماری از مدافعان سلامت کشورمان شده است. بی تردید سیمای جاودانه پایداری ملت ایران در عملکرد مدافعان سلامت بروز و نمود یافت و تاریخ دوران کنونی را که مشحون از شهادت ها و مبارزه ها، خدمت ها و رشادت ها، از جان گذشتگی های پرستارانی که در آسمان پرستاره عاشقان ایران زمین درخشش بی همتایی دارند.

انتهای پیام/

کد خبر 84

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =