پیام تبریک مدیرعامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان در آستانه نوروز ۱۴۰۲ و تقارن آن با ماه مبارک رمضان

مدیرعامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان در پیامی فرا رسیدن سال جدید را به تمامی هموطنان به ویژه کارکنان مؤسسه تبریک گفت.

به گزارش واحد روابط عمومی: دکتر عیسی مالمیر، در پیامی فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲ و تقارن آن با باه مبارک رمضان راتبریک و تهنیت گفت. متن پیام به این شرح می باشد:

سـال جدیـد به قـدوم موسـم ربیع آراستـه گشتـه و درختـان به خلعـت نـوروزی قبـای سبـز در برگرفتـه و  کـلاه شکوفــه بر سر نهـاده‌اند. حمد و سپاس پروردگار منان را که در سایه الطاف بیکرانش، خانواده بزرگ مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان توانست با سعی و تلاش بی وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت ارتقاء سلامت محرومین جامعه و آحاد مردم با توسعه مراکز درمانی در قالب کلان طرح یاسر به عنوان محور اصلی و اساسی فعالیت های خود گام های بلندی بردارد و به موفقیت های چشمگیری دست یابد. امید است در سالی که در پیش رو داریم این تلاش ها در راستای دستیابی به چشم انداز، حفظ و ترفیع جایگاه برتر مؤسسه، افزایش کیفیت و رضایتمندی ذینفعان در پرتوی ارتقاء بهره وری و هوش سازمانی پیگیرانه ادامه یابد.

اینجانب عید سعید نوروز را که امسال با طلیعه‌ی ماه مبارک رمضان همراه است، به همه‌ی هم‌میهنان عزیز، بخصوص به شما همکاران ارجمندم و خانواده های گرامیتان در مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان تبریک عرض می نمایم  و از درگاه حضرت احدیت برای شما عزیزان و خانواده محترمتان فردایی روشن، بهروزی و توفیق روز افزون آرزو می نمایم.

والسّلام علیکم و رحمةاللَّه و برکاته‌

کد خبر 234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =