درمانگاه شهدای ساوجبلاغ شهرستان هشتگردافتتاح شد

درمانگاه شهدای ساوجبلاغ شهرستان هشتگرد با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش واحد روابط عمومی مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان: درمانگاه شهدای ساوجبلاغ شهرستان هشتگرد یکصد و دهمین درمانگاه مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان می باشد که امروز دوشنبه پنجم تیر ماه ۱۴۰۲ با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) و مدیرعامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان افتتاح و مورد بهره برداری رسید.

در این مراسم دکتر عیسی مالمیر مدیرعامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان با اشاره به معرفی مؤسسه عنوان کرد: مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان در پنج محور خدمات درمانی، بیمه ای، مددکاری، آموزشی و مشاوره ای و حمایت از تولید دانش بنیان در حال ارائه خدمت می باشد.

وی با بیان اینکه مأموریت اصلی مؤسسه ایجاد ۵۰۰ درمانگاه در ۵۰۰ ناحیه تا پنج سال آینده در سطح کشور می باشد گفت: مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان از سال ۱۳۹۸ از ۴۸ مرکز درمانی به ۱۱۰ مرکز رسیده است. که امروز شاهد افتتاح یکصدودهمین مرکز درمانی در شهرستان هشتگرد هستیم. و بیش از ۱۰۰ مرکز درمانی نیز در حال احداث می باشد، که تا هفته دفاع مقدس سال ۱۴۰۳ – ۶۷ درمانگاه مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهند گرفت.

دکتر مالمیر گفت: یکی دیگر از مأموریت های اصلی مؤسسه، موضوع جوانی جمعیت می باشد که مؤسسه از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۱ با حمایت از ۱۰ هزار زوج  نابارور معسر در قالب« طرح رویش امید» موفق به تولد ۱۲۰۰ نوزاد گردیده است. که قرار است تا سال ۱۴۰۶ تعداد ۱۰۰ هزار زوج معسر را از طریق پوشش بیمه ای تا سقف هر نفر ۲۵۰ میلیون ریال حمایت نماییم.

مدیرعامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان در بحث اعزام اردوهای جهادی عنوان کرد: مؤسسه از سال ۱۳۹۵ تا سال ۱۴۰۱ در راستای محرومیت زدایی با اعزام صدها تیم پزشکی به بیش از ۸۰۰ نقطه محروم کشور توانسته است به بیش از ۲۹۵ هزار نفر به ارزش ۲۲۳ میلیارد ریال خدمات پزشکی و دندانپزشکی ارائه نماید.

لازم به ذکر است درمانگاه شهدای ساوجبلاغ در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر و زیربنای ۷۸۰ متر مربع در ۳ طبقه از سوی شهرداری و شورای شهر  هشتگرد به مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان واگذار گردید، که هزینه عملیات عمرانی و تجهیز آن در فاز نخست بیش ۱۰۰ از  میلیارد ریال بوده است. بخش های فعال این درمانگاه پزشک عمومی، پزشک تخصصی، اورژانس خواهران و برادران، دندانپزشکی، مامایی، نوارقلب می باشد که قرار است در فاز دوم آن بخش آزمایشگاه، افتتاح شود.

کد خبر 246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =