درپی ساخت فیلم موهن عنکبوت مقدس واهانت به ساحت مقدس امام رضا (ع) برنامه ایی با عنوان عشق مقدس به امام مهربانی ها توسط درمانگاه نبی اکرم (ص) تایباد استان خراسان رضوی برگزار گردید.

به گزارش واحد روابط عمومی ؛درپی واکنش به ساخت فیلم اهانت آمیز عنکبوت مقدس با محوریت توهین به هشتمین امام شیعیان امام رضا علیه السلام توسط مدیریت درمانگاه نبی اکرم (ص) تایباد خراسان رضوی برنامه ای در واکنش به این فیلم موهن با عنوان "عشق مقدس به امام مهربانی ها" در سطح شهرستان برگزار گردید.

در این اقدام خود جوش عوامل درمانگاه با حضور در سطح شهر و پخش تراکت ، شیرینی وشکلات بین کارمندان وارباب رجوع همزمان با پخش صلوات خاصه امام رضا علیه السلام،ارادت و توجه عموم مردم را به امام مهربانی ها برانگیختند.

در ادامه تعدادی از کارکنان درمانگاه با حضور در ادارات، اماکن عمومی ، اداره راهنمایی و رانندگی ، شهرداری ، شورای حل اختلاف شعبه ۲۸۳ ، اداره تبلیغات اسلامی ، پایانه تردد افاغنه ، پلیس فتا ،درمانگاه تامین اجتماعی و نانوایی های این شهرستان ضمن توزیع شیرینی و شکلات بین مراجعین و کارمندان صلوات خاصه امام رضا (ع) را همنوا با مردم زمزمه نمودند.

فیلم سینمایی «عنکبوت مقدس » یک تریلر جنایی است به کارگردانی علی عباسی که براساس داستان واقعی یک قاتل زنجیره‌ای به نام سعید حنایی ساخته شده و امسال در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی کن ۲۰۲۲ به نمایش درآمده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =