طی مراسمی با حضور مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان آقای دکتر عیسی مالمیر، سردار بابایی معاون توانمند سازی بنیاد تعاون بسیج و فرماندهی محترم سپاه ثارالله استان کرمان سردار سرتیپ پاسدار محمد علی نظری و جمعی از مسئولین استان کرمان و شهرستان سیرجان حضور به هم رساندند ۳ مرکز درمانی با زیر بنای ۱۱۰۰ متر مربع و ۲۷۰میلیارد ریال اعتبار و جذب مشارکت های مردمی و خیرین افتتاح گردید.

افتتاح ۳ مرکز درمانی پیشرفته به همت موسسه خدمات درمانی بسیجیان در استان کرمان
طی مراسمی با حضور مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان آقای دکتر عیسی مالمیر، سردار بابایی معاون توانمند سازی بنیاد تعاون بسیج و فرماندهی محترم سپاه ثارالله استان کرمان سردار سرتیپ پاسدار محمد علی نظری و جمعی از مسئولین استان کرمان و شهرستان سیرجان حضور به هم رساندند  ۳ مرکز درمانی با زیر بنای ۱۱۰۰ متر مربع و ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار و جذب مشارکت های مردمی و خیرین افتتاح گردید.  
در ابتدای این مراسم دکتر عیسی مالمیر مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان از زحمات فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان سردار نظری و از کلیه دستگاه های دولتی و حاکمیتی و به ویژه مشارکت خیرین و مردم که در افتتاح مراکز درمانی نقش بسزایی داشتند تقدیر و تشکر نمودند.
مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان افزود: طی سه سال گذشته مراکز و پایگاه‌های بهداشتی و درمانی تحت پوشش موسسه خدمات درمانی بسیجیان از ۴۸ مرکز به ۱۵۲ مرکز رسیده است و مراکز ایجاد شده با حمایت خیرین و کمک های مردمی و همچنین در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی برخی مراکز صنعتی بوده است و برآنیم تا با همین راهبرد همزمان با پایان برنامه توسعه هفتم، تعداد مراکز درمانی تحت پوشش این موسسه را در سطح کشور به ۵۰۰ مرکز برسانیم.
در حوزه ایجاد زیرساخت های مراکز و ارائه خدمات درمانی، این موسسه از طریق اجرای کلان طرح یاسر اقدام به ارائه خدمات درمانی در سراسر کشور نموده و این طرح با عنوان یاوران سلامت رهبری در مناطق محروم خدمات بسیار گسترده ای را ارائه داده است.
دکتر مالمیر ادامه داد : درحوزه جوانی جمعیت با تأسی از فرمایشات و دغدغه های مقام معظم رهبری این موسسه در قالب طرح ملی رویش امید تا پایان سال ۱۴۰۲ از ۲۰ هزار زوج نابارور حمایت کرده و بنا داده که درانتهای ۱۴۰۳ از یکصد هزار زوج ناباور معسر دیگر را تحت حمایت این طرح قرار دهد.
همچنین افزود : در طرح سینا که به موضوع حمایت از شرکت های دانش بنیان می پردازد، در این موسسه با حمایت مستقیم از شرکت های دانش بنیان توانستیم ۳  محصول از ۶ محصول که دارای تکنولوژی های تک هستند را روانه بازار مصرف کنیم. دستگاه های تولید شده شامل دستگاه سونوگرافی سونوگرافی، دنتال رادیولوژی و  دستگاه اکو می باشد که هم اکنون در بازار قابل ارائه و دسترس هستند.
وی افزود سه درمانگاه بزرگ در حد مرکز جراحی محدود را در کرمان طراحی کردیم که در آینده نزدیک  با استفاده از مشارکت خیرین و مردم ساخته خواهد شد.
دراین مراسم افتتاح آقای دکتر مالمیر در شهر کرمان درمانگاه مهرشفاء ایران ۱ شعبه بلوار قدس کرمان با ۵ دستگاه یونیت، دستگاه رادیو گرافی، تجهیزات تخصصی وابسته، فضاهای اداری وپرسنلی با  زیربنا حدود ۲۰۰ مترمربع و  با اعتباری بالغ بر حدود ۷۰ میلیارد ریال را افتتاح کردند. همچنین در ادامه در این شهر درمانگاه مهرشفاء ایران ۲ خیابان امام خمینی (ره) که یک درمانگاه عمومی شامل داخلی، زنان و اطفال است راه اندازی نمودند این درمانگاه با زیربنای حدود ۷۰۰مترمربع و با هزینه ای بالغ بر  حدود ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

در ادامه فرماندهی محترم سپاه ثارالله استان کرمان سردار محمد علی نظری به ایراد سخنرانی پرداختند و افزودند: امروز در استان کرمان به همت موسسه خدمات درمانی بسیجیان سه مجتمع درمانی مشتمل بر ۲ مرکز دندانپزشکی و یک مرکز درمانی عمومی اطفال و زنان افتتاح شد و جمعا در استان هشت مجتمع دندانپزشکی و درمانی را به کمک این موسسه، بنیاد تعاون بسیج، خیرین و مردم راه اندازی کردیم.
وی تاکید کرد: زمین مورد نیاز، زیر ساخت ها و اعتبارات تعدادی از مجتمع های پزشکی که به افزایش سلامت مردم ارتباط دارند، نیز در سطح استان کرمان آماده شده است تا پس از طی مراحل اداری عملیات اجرایی آنها آغاز شود.
سردار نظری خاطر نشان کرد : امروز سه مجتمع درمانی در سطح استان افتتاح شدند و فعالیت های درمانی خود را آغاز کردند که برای این سه مرکز ۲۷ میلیارد ریال تامین اعتبار شد که یکی از این مراکز کلینینک دندانپزشکی سیرجان است که به اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید.
در حاشیه آیین افتتاح مراکز درمانی نشست تخصصی با موضوع جوانی جمعیت (فرصت ها و چالش ها) در کارگروه جوانی جمعیت در محل مقر فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان با حضور دکتر عیسی مالمیر مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان و جمعی از مدیران بنیاد تعاون بسیج و مقامات سپاه استان و همچنین پزشکان و متخصیص و متصدیان این موضوع در استان کرمان برگزار شد و حاضرین دراین نشست تخصصی به تبادل نظر و ارائه راهکار پرداختند و طی این نشست مقرر شد که استان کرمان به عنوان استان پایلوت دراجرای طرح ملی رویش امید انتخاب و فعالیت نماید.