پیام تبریک مدیر عامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان به مناسبت روز پاسدار و جانباز

مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان طی پیامی فرا رسیدن سوم شعبان روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی ، دکتر عیسی مالمیر مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان طی پیامی فرا رسیدن سوم شعبان روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا(سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

شعبان ماه عیدهاو عید ماه‌‏هاست.

شعبان ماه دعا و مناجات با خداست، ماه تهذیب و آمادگی برای ورود به ضیافت الهی است.

در تاریخ دین مبین اسلام، ماه مبارک شعبان، مزین است به طلوع انوار تابناک آسمان ولایت و امامت که با رحمت ورضوان ، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین خداجویند.

روزهای آغازین ماه شعبان، همزمان با نور خورشید امامت و فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک هاشمی حضرت ابوالفضل العباس(ع)  بزرگ جانباز دشت نینوا، و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) است.

سوم شعبان، روز پاسدار، روز سلحشورانی است که همچون دژی مستحکم، آگاهانه و شجاعانه همانند  مقتدای خود امام حسین (ع) در جهت دفاع از ایران سربلند واقامه عدل و حق مجاهدت ها کرده و همواره نقش محوری در دفاع از ارزشهای انقلاب و جامعه  ایفا میکنند.

چهارم شعبان نیز به حرمت وجود غیور مردان و زنان صبوری که با الگو گرفتن از جانباز دشت کربلا درس ایثار و وفاداری را آموخته اند و در دفاع از خاک پاک ایران و ملت عزیز، به افتخار جانبازی نائل شده اند ،  به نام روز جانباز نامگذاری شده است.

پاسداران و ایثارگران طلایه دار سپاه اسلام ، نمونه‌های عینی غیرت و شهامت، شجاعت و فداکاری و دلاوری و پایمردی، علیه استکبار جهانی بوده‌اند.آنان که در حماسه آفرینی های شورانگیز و عشق آفرینشان، بوی خوش شهادت را به کام جان خریدند و رنگ سرخ وصل را دیدند و اینک در آینه روزی که با نام ایشان  رقم خورده، دلاوری ها و ازخودگذشتگی هایشان را پاس می داریم و بر قامت استوارشان سلام می فرستیم.

در طول هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل، با اقتدا به ولایت مطلقه فقیه در راه حفظ سرزمین و ارزش‌های این انقلاب جانفشانی نموده و زینت بخش ارزش های انقلابی بوده و رشادت‌ها و حماسه آفرینی آنها هرگز فراموش نخواهد شد.

بدون تردید امنیت امروز ایران اسلامی نتیجه رشادت‌ها و رادمردی‌های شهدا و جانبازان عزیزی است که با اهداء جسم و جان خود این انقلاب را بیمه کردند و با  ایثار و جانفشانی و  رهایی از هرگونه تعلق و وابستگی، تنها به اعتلای این مرز و بوم می اندیشیدند.

اینجانب با تبریک حلول ماه شعبان و فرخنده اعیاد مولودهای عزیزش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بویژه شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در مکتب جاودانه ولایتمداری تجلی حقیقی صداقت واخلاص است و ضمن بزرگداشت این روز بزرگ، توفیقات روز افزون پاسداران عزیز را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم؛ و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته. 

کد خبر 108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =