پیام مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور و دعوت از اقشار مختلف مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

وی با بیان اینکه روز قدس؛ روز استکبار ستیزی است ، اظهار داشت : اقشار مختلف مردم همسو با آرمان های رهبر کبیر انقلاب در این روز، انزجار خود از استکبار جهانی به نمایش خواهند گذشت‌.

پیام مدیر عامل محترم‌ موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور و دعوت از اقشار مختلف مردم؛ کارکنان و خانواده های محترم ایشان جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

"بسم اللّه الرّحمن الرّحیم"
___________
دکتر عیسی مالمیر مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور در پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس ؛ از کلیه مردم شهید پرور و همیشه در صحنه کشور عزیزمان ایران و مجموعه کارکنان مراکز موسسه خدمات درمانی بسیجیان در تمامی استان ها و شهرستان ها و سایر اقشار جهت شرکت در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس دعوت بعمل آورد.


وی با بیان اینکه روز قدس؛ روز استکبار ستیزی است ، اظهار داشت : اقشار مختلف مردم همسو با آرمان های رهبر کبیر انقلاب در این روز، انزجار خود از استکبار جهانی به نمایش خواهند گذشت‌.

*********
قدس قبله اول مسلمانان، کانون اتحاد موحدان، نماد استکبار ستیزان و مجمع عظیم برائت آزادگان جهان از ستمگران و زورگویان صهیونیستی، فارغ از نژاد، ملیت، مذهب و هرگونه گرایش های سیاسی است که در آن صف های بهم فشرده با مشت های گره کرده، از نسل کشی و توحش اسرائیل اشغالگر و حامیان آن اعلام انزجار می کنند. این روز یادگار امام راحل، حضرت آیت الله خمینی(ره) است و جمهوری اسلامی ایران بر پایه راهبرد مهم همیشگی خود، بر حمایت از ستم دیدگان جهان، به ویژه حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید داشته است.

بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری "اشغال سرزمین اسلامی فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی خسارت بزرگی را بر جهان اسلام تحمیل کرده و زخم مهلکی را بر پیکر مسلمانان وارد آورده است و ما برای درمان آن تلاش می کنیم".  در حالی که مدعیان دروغین حقوق بشر و رژیم جنایتکار صهیونیستی با غصب و غارت و آواره کردن ملتی مظلوم، همچنان در تکاپوی استیلا بر میراث معنوی و تمدنی مسلمانان هستند، لزوم همبستگی و یکپارچگی بیش از پیش امت مسلمان جهت خنثی سازی توطئه های خبیثانه و معاندانهٔ آنها بر همگان آشکار شده است.

روز قدس اگرچه در بُعد اجتماعات حضوری به دلیل شرایط پیش آمده در سال های اخیر محدود شده اما تبیین و تبادل اندیشه و روحیه مقاومت، وحدت و همدلی مسلمانان و اعلام انزجار و نفرت از شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی در جریان است و میدان بزرگ مبارزه با امپراطوری رسانه ای استکبار، شاهد بروز ابتکار، خلاقیت و روش های نوین مبارزه جوانان انقلابی و دغدغه مند در فضای مجازی است.


**********
از این رو در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان روزی که حق دوباره در مقابل باطل می ایستد، موسسه خدمات درمانی بسیجیان ضمن تاکید بر حضور حداکثری در این راهپیمایی، با دعوت از پزشکان و پیراپزشکان، کارکنان و عموم مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه، به حضور فراگیر در راهپیمایی روز جهانی قدس شریف، هم صدا و همراه با تمامی مردم ایران و آزادگان جهان فریاد بلند ظلم ستیزی و انزجار از رژیم سفاک صهیونیستی سر می دهد و اعلام می دارد روز قدس بیانگر بیعت مجدد امت‌های اسلامی با آرمان فلسطین است.


و با سر دادن  شعار همیشگی "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" مشت محکمی را بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی بزنند و رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی و حامیانش را محکوم کرده و از حقوق ملت مظلوم فلسطین حمایت می نماید.

انتهای پیام/

کد خبر 113