پیام مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار

دکتر عیسی مالمیر مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور طی پیامی ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

پنجم جمادی الاولی (نهم آذر ماه) خجسته زاد روز بانوی کربلا، اسوه نیکی‌ها و پرستار دل‌های   زخم دیده وخرابه‌های شام است. روزی که به مناسبت ولادت یگانه پرستار خامس آل عبا و فرزندان آخرین برگزیده خدا به نام روز پرستار نامگذاری شده و به یقین   نامگذاری این روز بزرگ     به نام پرستار در نظام جمهوری اسلامی برای قدر دانستن و ارج نهـادن به مقام والای پرستاران است.میلاد  با  سعادت حضرت زینب کبـری (س) و روز پرستار بهانه  ایست  تا ازعظمت  و نقش گران قدرآن حضرت  در کربلای معلی و انقلاب  بزرگ آقا  ابا عبـدا الله (ع)   یاد   نماییم و قدرشناس خوبی ها و استقامت و صبر و شکیبای  آن پیام رسان سرافراز باشیم.

پرستاری تنها یک تخصص  وحرفه نیست    بلکه هنری  است متعالی که در آن هنرمند آلام بیمار را مرهم می نهد و زخم های جسم و  روح   بیمار را التیام می بخشد.

جامعه  پرستاری خانواده ای دلسوز و مهربان  وقابل اعتماد است و صبر و شکیبایی آن زبانزد جامعه است.

از اینرو   اینجانب  فرا رسیدن  میلاد با سعادت حضرت زینب کبـری (س) و روز پرستار را به جامعه پرستـاری کشور به  ویژه همکاران  خدوم و زحمتکش در مراکز درمانی مؤسسه  خدمات درمانی  بسیجیان  تبریک عرض نموده و  از خداوند متعال برای شما عزیزان سربلندی  و سلامتی  را مسئلت دارم.

کد خبر 226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =