پیام مدیرعامل محترم مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان به مناسبت هفته بسیج

دکتر عیسی مالمیر مدیرعامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان در پیامی هفته بسیج را گرامی داشت.

به گزارش واحد روابط عمومی مؤسسه؛ در پیام دکتر عیسی مالمیر، مدیرعامل محترم مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان آمده است: آغاز هفته بسیج ، یادآور تشکیل مردمی و خالصانه ترین نهاد ارزشی برخاسته از بدنه ی جامعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
تشکیل سازمان بسیج مستضعفین با درایت و هوشیاری بنیانگذار انقلاب شکل گرفت و امروز این سازمان مردمی با گذشت بیش از چهار دهه از تشکیل از بدو تاسیس و تا به امروز همواره پیش قدم ایثار و فداکاری برای مردم عزیز و بازوی توانمند رشد و شکوفایی کشور می باشد.
امروز بسیج مستضعفین به عنوان الگویی بالنده و پویا، در میادین گوناگون علمی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به میدان‌دار مقابله با استکبار جهانی نیز تبدیل شده است.
بدون شک این لشکر مخلص خدا که در سال های جنگ تحمیلی در لباس رزم و در دوران پس از جنگ در قالب سازندگی به کشور خدمت می‌کرد، امروز نیز کارکنان پرتلاش مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان به عنوان یک الگوی کارآمد در عرصه بسیج این توانمندی را دارد که علاوه بر کمک به ارتقاء شاخص سلامت کشور در جهت عزت و سرافرازی کشور گام می نهد.
بی تردید کارکنان بسیجی در مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان نیز به عنوان نیروهای پرتلاش این عرصه‌، در راه پیشرفت کشور و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیش از پیش به جهاد عرصه سلامت همت ورزیده اند و دین خود را ادا نموده اند.
اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به بسیجیان دریادل و با بصیرت، ایثارگران و خانواده های معزز شهدا و جانبازان گرامی، بخصوص خانواده بزرگ مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در پرتو توجهات امام زمان(عج الله) را از ایزد منان مسئلت دارم.

کد خبر 259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =