اجرای طرح خدمات درمانی غیرمستقیم موسسه خدمات درمانی بسیجیان تهران

ارائه خدمات درمانی غیرمستقیم شامل طرح بیمه تامین اجتماعی بسیجیان است که طبق توافق بین سازمان بسیج مستضعفین و سازمان تامین اجتماعی آن دسته از رزمندگان و بسیجیان فعالی که فاقد هرگونه پوشش بیمه‌ای باشند، تحت حمایت خدمات بیمه قرار می‌گیرند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ عبدالمجید رحمانی، مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان تهران بزرگ درباره طرح خدمات درمانی غیرمستقیم این موسسه اظهار کرد: موسسه خدمات درمانی بسیجیان به منظور خدمات‌رسانی و توانمندسازی بسیجیان، ارتقاء سطح سلامت جامعه هدف و ارائه خدمات درمانی مستقیم و غیرمستقیم به ایثارگران، بسیجیان و خانواده آن عزیزان فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: ارائه خدمات درمانی غیرمستقیم شامل طرح بیمه تامین اجتماعی بسیجیان است که طبق توافق بین سازمان بسیج مستضعفین ( موسسه خدمات درمانی بسیجیان ) و سازمان تامین اجتماعی آن دسته از رزمندگان و بسیجیان فعالی که فاقد هرگونه پوشش بیمه‌ای باشند، تحت حمایت خدمات بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

رحمانی یادآور شد: در طرح بیمه تکمیل درمان بسیجیان، بسیجیان و خانواده آنها که دارای هر نوع بیمه پایه باشند، می‌توانند از این خدمت استفاده کنند و بیمه‌نامه عمر، حوادث و خسارت منزل مسکونی که خانواده‌های آن‌ها در مقابل خطرات و حوادث منجر به فوت، نقص عضو، ازکار افتادگی و آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار و زلزله قرار می‌گیرند را هم تحت پوشش قرار می‌دهد.

رحمانی تصریح کرد: طرح رویش امید حمایت از زوج های نابارور بسیجی با توسعه دسترسی همه افراد به خدمات درمان ناباروری در دستور کار قرار گرفته است تا ضمن ارتقاء سلامت زوجین سایر ابعاد سلامت آنان مانند ابعاد اجتماعی، روانی و معنوی خانواده نیز ارتقاء یابد.

مدیر موسسه خدمات درمانی بسیجیان تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در طرح صندوق مددکاری حمایت از بیماران صعب‌العلاج این موسسه، اقدام به ارائه خدمات مددکاری به بیماران صعب‌العلاج بسیجی کرده و با پرداخت کمک‌هزینه درمان به جامعه هدف خود نسبت به کاهش بخشی از دغدغه‌های آنها ناشی از بیماری کمک می‌کند.

راه‌های ارتباطی با موسسه خدمات درمانی بسیجیان تهران بزرگ از طریق سایت موسسه به نشانی www.darmanbasij.ir و شماره تماس 02166914137 است.

انتهای پیام/

کد خبر 69

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =