آغاز عملیات اجرایی پروژه مجتمع درمانگاهی شهید محمد حبیبی پور شهرستان رشت

بازدید مدیرعامل بنیادتعاون بسیج، فرمانده سپاه قدس استان گیلان، مدیرعامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان و جمع همراه از پروژه درمانی شهید حبیبی پور شهرستان رشت

به گزارش واحد روابط عمومی: در راستای اهداف و مأموریت های بنیاد تعاون بسیج سردار حمیدرضا تقی زاده و هیئت همراه با حضور در استان گیلان از کلیه پروژه ها و مراکز وابسته به بنیاد بازدید نمودند.

در این بازدید که ساعت ها به طول انجامید مدیرعامل بنیاد تعاون بسیج از نزدیک درجریان کلیه جزییات پروژه درمانی نیمه کاره شهید محمد حبیبی پور وابسته به مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان  قرار گرفتند.

مجتمع درمانگاهی شهید حبیبی پور در محله معلولین یکی از محلات حاشیه نشین و محروم رشت است که  درزمینی به مساحت 2000 متر مربع و با زیربنای 1720 متر مربع در 5 طبقه می باشد که از سوی سپاه قدس استان گیلان به مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان واگذار گردیده.

در ادامه، جلسه جمع بندی که در ستاد فرماندهی سپاه قدس استان گیلان برگزار شد سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس توضیحاتی در خصوص مشکلات استانی و خدمات ارائه شده از سوی سپاه بیان نمودند.

سپس دکتر عیسی مالمیر مدیرعامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان ضمن معرفی مؤسسه گزارشی از عملکرد این مؤسسه و سرپرستی استان گیلان ارائه نمود. در ادامه جلسه بعد از ارائه گزارش از سوی دکتر مالمیر مدیرعامل بنیاد با اشاره به توضیحات سردار عبدالله پور در خصوص مشکلات استانی به ویژه در زمینه درمانی دستور آغاز عملیات ساخت و تکمیل پروژه درمانی شهید حبیبی پور را دادند.

کد خبر 88

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =