پیام تبریک مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان به مناسبت فرارسیدن میلاد امام رضا (ع)

دکتر عیسی مالمیر مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور طی پیامی فرارسیدن میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک حضرت امام رضا (ع) را تبریک گفت.

به گزارش واحد روابط عمومی،دکتر عیسی مالمیر مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور طی پیامی فرارسیدن میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک حضرت امام رضا (ع) را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

یازدهمین روز ذیقعده مصادف است با میلاد پر خیر و برکت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رئوف علی بن موسی الرضا(علیه السلام ) که میزبانی از ایشان افتخاری است که نصیب مردم ایران شده است، مردمی که همواره دوستدار اهل بیت و حافظ ارزش ها و آرمان های اسلامی بوده اند.

سخاوت، پرهیزکاری، صبر و مقاومت، کرامت اخلاقی، زهد، فروتنی و عزت نفس از جمله ویژگی‌های بارز امام هشتم شیعیان به‌شمار می‌رود و مایه افتخار همه‌ی مسلمانان جهان است.

امید دارم در سایه الطاف خداوند منان و در این روزهای پربرکت، سیره امام رضا (ع) مورد توجه همگان قرار گیرد و با تفکر و تعمق در سیره زندگانی آن امام همام بتوانند در مسیر دینداری و اندیشه گام برداشته و در زمره شیعیان و پیروان راستین ائمه معصومین علیهم‌السلام قرار گیرند.

اینجانب ضمن تبریک این ایام فرخنده، مبارک و نورانی محضر تمام دوستداران و عاشقان این امام همام و علی الخصوص کارکنان موسسه خدمات درمانی بسیجیان ، از خداوند منان برای همگان توفیق کسب فیض و بهره مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این سرچشمه زلال رحمت الهی را مسألت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر 125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =