برگزاری همایش مدیران سرپرستی استانی موسسه خدمات درمانی بسیجیان

همایش مدیران سرپرستی موسسه خدمات درمانی بسیجیان با میزبانی سرپرستی استان البرز در مجموعه فرهنگی دشت بهشت شهرستان محمد شهر برگزار شد .

 به گزارش واحد روابط عمومی : همایش مدیران سرپرستی استانی موسسه خدمات درمانی بسیجیان سال 1401 با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران سرپرستی و مدعوین صبح روز سه شنبه 15 شهریور در مجتمع فرهنگی دشت بهشت شهرستان محمد شهر استان البرز برگزار شد.

در ابتدا جلسه دکتر مالمیر مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان ضمن عرض خوش آمد گویی به حاضرین مطالبی را در خصوص سند راهبردی ده ساله اعتلای بسیج ،آمایش درمانگاه ها و تعاملات و همکاری با نهاد ها و ارگان ها مطالبی را بیان نمود سپس  گزارش عملکرد موسسه را به فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) ارائه نمود.

سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز نیز در شروع جلسه ضمن ابراز تشکر و قدردانی از زحمات موسسه در جهت ارائه خدمت به بسیجیان و خانواده آنان عنوان کرد سپاه و بسیج در خدمت مردم هستند ، سپاه و بسیج در تمان بحران ها نشان داده که در کنار مردم است. وی درمورد بحران ابتدایی همگیری ویروس کرونا اشاره نمود و اضافه کرد زمانی که وزارت بهداشت با مشکلات دست و پنجه نرم میکرد سپاه و بسیج اعلام آمادگی کردند و با خدمات شایسته توانستند کمک موثری در شکست این بیماری انجام دهند.

سردار حیدرنیا گفت: مدیران سرپرستی استانی موسسه خدمات درمانی بسیجیان با توسعه مراکز درمانی در شهرهای مختلف می بایست خدمات شایسته ای را به مردم و بسیجیان ارائه دهند.

وی در آخر اضافه کرد، در توسعه مراکز درمانی در استان البرز آماده همکاری با موسسه می باشد.

بعد از سخنان فرمانده سپاه استان البرز، کارشناس امور سایبری در خصوص تهدیدات تلفن همراه مطالبی را عنوان نمود.

دکتر زابلی از اساتید دانشگاه بقیه الله الااعظم (عج) نیز در زمینه اعتبار بخشی در مراکز درمانی موضوعاتی رابیان نمودند.

مدیرعامل حسابرسی کوثر نیز در راستای امورات مالی نکاتی را عنوان کرد.

در ادامه دکتر ولی زاده از اساتید دانشگاه بقیه الله(عج) در خصوص مدیریت ارگونومی کار و منزل مطالبی را بیان کرد.

همایش مدیران سرپرستی های استانی با ارائه مطالب و نکات آموزشی معاونت درمان و توسعه ادامه پیدا کرد. در این همایش دو کارگاه با موضوع پزشک خانواده و الزامات آن و تعامل با نهادهای همسو و استفاده از ضرفیت های مسئولیت اجتماعی توسط مدیران سرپرستی استان فارس و خوزستان برگزار شد. سپس جلسه پرسش و پاسخ با موضوع خدمات مرکز مهرشفا برگزار گردید بعد از آن نکاتی در خصوص امورات فرهنگی و بصیرتی توسط حجت الاسلام حاج آقا منصوری بیان شد.

در آخر جلسه هم از مدیران برتر سرپرستی های استانی که در زمینه عملکرد و آمایش درمانگاه ها موفق عمل کرده بودند تقدیر شد.

کد خبر 154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =