پیام مدیر عامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان به مناسبت آغاز هفته مبارک بسیج

مدیرعامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور در پیامی به مناسبت هفته مبارک بسیج یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع امنیت به ویژه شهید محمد امین آب در شکر را گرامی داشت.

به گزارش واحد روابط عمومی : در پیام دکتر عیسی مالمیر آمده است:
بسیج را می توان رکنی از نظام مقدس اسلامی دانست که به فرموده مقام معظم رهبری(مد ظلله العالی)، تا این رکن هست نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد.
بسیج مظهر اقتدار ملی و تجلی اخلاص و بصیرت و مجاهدت است. این نیروی عظیم مردمی در دفاع از کشور و همچنین ارائه خدمات دیگر در عرصه های درمانی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی با رویکردهای ارزشی و با عزم و اراده قوی و احساس مسئولیت، حضور موثر و بی بدیل داشته است.
امسال در حالی به استقبال هفته بسیج می رویم که استکبار جهانی کمر به تجزیه این مرز و بوم بسته و از هیچ تلاشی برای ایجاد یأس و نا امیدی در میان ملت ایران دریغ نکرده است‌. اما باز هم این بسیجیان گمنام و نجیب هستند که داوطلبانه به یاری نیروهای خدوم انتظامی شتافتند و سینه خود را سپر بلای ملت کردند. روز و شبی نیست که خبر شهادت مظلومانه بسیجیان از شهرهای مختلف به گوش نرسد. فراموش نکنیم که اینها جوانانی هستند که سال های انقلاب و دفاع مقدس را ندیده و از نسل جدید انقلاب برآمده اند. حقیقتی که محاسبات نظام سلطه را به هم ریخته و اسباب خشم و کینه روزافزون شان را فراهم ساخته است. پس بی سبب نیست که دشمن غدار این گونه با تمام قوا به جنگ رسانه ای و تبلیغاتی با ملت غیور ایران برخاسته و فرزندان بسیجی آنان را به خاک و خون می کشد. 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم، شهدای دفاع از حریم وطن ، شهدای امنیت و شهدای مدافع سلامت؛ به ویژه شهید محمد امین آب درشکر روز و هفته بسیج  را به محضر رهبری معظم انقلاب اسلامی، آحاد بسیجیان مخلص و متعهد از جمله بسیجیان تلاشگر عرصه سلامت بالاخص همکاران بسیجی مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان تبریک و تهنیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان ، سلامتی، موفقیت و سربلندی روزافزون مسئلت دارم.
دکتر عیسی مالمیر
مدیرعامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان
کد خبر 225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =