نخستین همایش ملی رویش امید به همت موسسه خدمات درمانی بسیجیان

نخستین همایش ملی رویش امید روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان علی ابن الموسی الرضا ( ع) در مرکز همایش های حرم رضوی با همت موسسه خدمات درمانی بسیجیان برگزار می گردد.

 با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص جوانی جمعیت و حمایت از خانواده  نخستین همایش ملی رویش امید روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در  جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان علی ابن الموسی الرضا ( ع) در مرکز همایش های حرم رضوی با همت موسسه خدمات درمانی بسیجیان برگزار می گردد.

موضوعات مورد بحث در این همایش یکروزه که با محوریت نقش و سبک زندگی در پیشگیری و درمان ناباروری با تاکید برقانون جوانی جمعیت، و نقش پوشش بیمه در درمان ناباروری با تاکید برقانون جوانی جمعیت، برپا می شود .

صاحبنظران  و فعالین حوزه جوانی جمعیت و همچنین تنی چند از دست اندرکاران و امام جمعه شهر مشهد ، مسئولین دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی  در همایش ملی رویش امید  حضور به هم می رسانند.

در بخش دیگر این همایش ۲۰۰ زوج نابارور معسر از سراسر کشور که از سال ۱۴۰۱ تخت پوشش و حمایت طرح ملی رویش امید ( جوانی  جمعیت ) قرار گرفتنه اند به همراه فرزندان خویش روشنی بخش این همایش می باشند .

موسسه خدمات درمانی بسیجیان اقدامات زیرساختی و تشکیلاتی  مهمی که جزو پیش نیاز های اساسی این طرح ملی هست را به انجام رسانده است  ازجمله این اقدامات می توان به راه اندازی 32 مرکز رویش امید در مراکز استانهای کشور ، عقد و تفاهم همکاری با شرکت های بیمه جهت پوشش هزینه های درمان ناباروری ، تفاهم همکاری با سازمان ها و ارگان ها نظیر آموزش و پرورش ، شهرداری ها و ... جهت اسکان زوجین نابارور مراکز استان ها برای طی مراحل درمان ، عقد تفاهم همکاری با مراکز ناباروری در کشور ،بکار گیری ظرفیت های مساجد و پایگاههای بسیج برای شناسایی و ثبت نام زوجین نابارور در این طرح و همچنین راه اندازی سامانه طرح ملی رویش امید اشاره کرد .

گفتنی است از اهداف کلان برگزاری این همایش به معرفی طرح ملی رویش امید است  که بنا دارد به حمایت از یک میلیون پانصد هزار زوج ناباور معسر در کشور، بپردازد .

کد خبر 275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =