توزیع ۶ هزار بسته سلامت توسط خیرین در اسلامشهر

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت سید الشهداء(ع) اسلامشهر از توزیع ۶ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در سومین مرحله رزمایش همدلی و کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد.

حسین قادری مسئول بسیج سازندگی ناحیه حضرت سید الشهداء(ع) اسلامشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: در سومین مرحله رزمایش همدلی، ۶ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در شهرستان اسلامشهر، توزیع می‌شود.

قادری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در اهمیت توجه به هموطنان و انجام کمک‌های مومنانه، افزود: در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) که با هماهنگی و همکاری نواحی بسیج اسلامشهر و چهاردانگه، فرمانداری و نهادهای حمایتی و خیرین منطقه فعالیت می‌کند، همزمان باسالروز ولادت پیامبر اعظم (ص)، گروه‌های جهادی بحث کمک‌های مومنانه و توزیع بستههای معیشتی را در دستور کار قرار گرفته و رزمایش همدلی آغاز شده است.

وی بیان کرد: دراین مرحله از رزمایش همدلی۶هزار بسته معیشتی و بهداشتی در سطح شهرستان اسلامشهر و چهاردانگه، در بین خانواده‌های نیازمند و آبرومند که توسط پایگاه های بسیج، مساجد و محله‌های اسلامی شناسایی شده اند، باحفظ کرامت و شان افراد نیازمندان شهرستان توزیع می شود واجرای این مرحله تا یک هفته ادامه دارد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه سیدالشهدا اسلامشهر با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص محرومیت زدایی، گفت:در مجموعه سازندگی سپاه ناحیه سیدالشهدا،در بحث فعالیتهای عمرانی جهت محرومیت زدایی ، توانسته تاکنون در سطح شهرستان اسلامشهر تعداد ۵ واحد مسکونی نیازمندان منطقه مورد بازسازی قرار گرفته و به امید خداوند تا پایان سال ۱۰ واحد مسکونی دیگر نیز،با همکاری گروه‌های جهادی شهرستان و کمکهای خیرین بازسازی و در اختیار خانواده های نیازمند قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به انجام پروژه‌های عمرانی محرومیت زدایی در منطقه، تاکید کرد: در بحث‌های عمرانی، پروژه بازسازی روستای لهک مورد پیگیری قرار گرفته که تاکنون زمین آن آماده شده و در حال سیر مراحل اداری و اخذمجوزهای لازم برای احداث ۶۰ واحد مسکونی برای ساکنین روستای لهک هستیم.

قادری با اشاره با اینکه فعالیتهای جهادی در عرصه های عمرانی ،فرهنگی ،بهداشتی ،اقتصادی ،از سوی گروههای جهادی، خاطر نشان کرد: در راستای لبیک به ندای ولی امر مسلمین از تمامی کسانی که می‌توانند در عرصه‌های جهادی فعالیت داشته باشند و در این ایام گرهی از مشکلات خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار باز کنند، دعوت می‌کنم تا با پیوستن به گروه‌های جهادی و تعیین عرصه‌های فعالیت ما را در این امر بزرگ یاری کنند.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱

کد خبر 4

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =