ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی در درمانگاه الزهرا(س) کرج

مسئول خدمات درمانی بسیجیان در درمانگاه الزهرا(س): خدمات تخصصی دندانپزشکی در درمانگاه الزهرا(س) کرج به بسیجیان، نیروهای مسلح، جانبازان و عموم مردم ارائه می شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ شهبازی اظهار داشت: درمانگاه الزهرا(س) در سال 93 تاسیس و شروع به فعالیت کرد که در این مدت کلیه خدمات تخصصی دندانپزشکی از جمله جراحی لثه، دهان،  فک و صورت، ارتودنسی، پروتزهای دندانی، اطفال، ایمپلنت، درمان ریشه، ترمیمی، زیبایی و جرم گیری ارائه می شود .
وی عنوان کرد: خدمات درمانگاه علاوه بر بسیجیان، نیروهای مسلح و جانبازان برای عموم مردم نیز ارائه می شود که از این رو تعرفه ای از سوی سازمان نیروهای مسلح تعریف شده است و طبق این تعرفه بسیجیان به میزان 30درصد از فرانشیز درمانی برخوردار می شوند.
وی با بیان این که  در حال حاضر با بیمه های دانا، سازمان نیروهای مسلح و غیره قرارداد داریم، افزود: بسیجیان می توانند با ارائه گواهی عضویت خود از خدمات درمانی این مرکز استفاده کنند و نیز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی با بازنشستگی قرار گیرند.

شهبازی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا، ادامه داد: کادر درمانی این درمانگاه با رعایت اصول کامل بهداشتی به مراجعه کنندگان خدمات دندان پزشکی را ارائه می کنند.

وی ادامه داد: ارائه خدمات دندانپزشکی در این مرکز با تعیین وقت امکان پذیر است و امیدواریم بتوانیم گام های موثرتر دیگری در جهت ارائه خدمات درمانی به شهروندان البرزی برداریم. 

کد خبر 7

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =