مراسم تجلیل از خیرین سلامت استان همدان

مراسم تجلیل از خیرین پروژه ساخت درمانگاه همدان در محل سالن جلسات فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان برگزار شد.

به گزارش واحد روابط عمومی مراسم تجلیل چند تن از خیرین سلامت  شهرستان همدان با حضور فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع)، معاون هماهنگ کننده و نماینده بنیاد تعاون بسیج سپاه انصارالحسین(ع)، ریاست مجمع خیرین سلامت استان همدان و همچنین برخی از اعضای مجمع خیرین سلامت استان به همراه 4 تن از خیرین که به ساخت پروژه کمک کرده اند برگزار گردید.

در ابتدا جلسه مسئول سرپرستی موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان ضمن عرض خوش آمدگویی و تقدیر و تشکر از خیرین گرامی پس از توضیح در خصوص روند ساخت پروژه ساخت مرکز درمانی همدان،به بیان خدمات موسسه خدمات درمانی بسیجیان از جمله طرح ناباروری و بیمه تکمیلی و بیمه تامین اجتماعی و ...  پرداختند.

در ادامه جلسه ریاست مجمع خیرین سلامت استان با ارائه آمار از کمک های مجمع خیرین سلامت درخواست همکاری با سپاه و موسسه خدمات درمانی بسیجیان در زمینه طرح های گوناگون از جمله ناباروری را کردند.

فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) با یادآوری این نکته که بسیج متعلق به سپاه نیست و بسیج متعلق به همه مردم است و تقدیر میکنیم از عزیزان که به بسیج کمک کرده اند یعنی به همه مردم.همچنین ایشان در مورد مسائل روز سیاسی کشور مطالبی را بیان فرمودند.

در آخر این جلسه از خیرین گرامی تقدیر به عمل آمد .

مراسم تجلیل از خیرین سلامت استان همدان

انتهای خبر/

کد خبر 52

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =