۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
اعلام برنامه های هفته بسیج

مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته مبارک بسیج، برنامه های موسسه را با شعار امسال «بسیج پاره تن مردم است» تشریح کرد.

به گزارش واحد روابط عمومی؛ مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته مبارک بسیج اظهار داشت: بار دیگر در آستانه روزی بزرگ، روز شکل گیری یکی از مردمی ترین و خدوم ترین تشکّل ها، یعنی نهاد گرامی "بسیج" قرار گرفته ایم. نهادی که با همت مضاعفِ آحاد اعضایش، همیشه در خط مقدم خدمت به تمامی مردم، خصوصاً مستضعفان و محرومان حضور داشته و همواره در راه صیانت از مرزهای جغرافیایی و عقیدتی نظام، پیشگام و استوار، در صحنه بوده است.

 وی همچنین با اشاره به نقش ارزنده بسیج در عبور از بحران ها، اذعان داشت: در ایام هجوم بیماری ناشناخته و همه گیری کرونا و تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه بر ضد کشورمان، این مجموعه ارزشمند، با حضور در کنار مدافعان سلامت و تمرکز بر یاری مستمندان و آسیب دیدگان، بار دیگر تحسین همگان را بر انگیخت.

دکتر عیسی مالمیر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان سراسر کشور تبریک گفت و سلامتی و سعادت آنان را از خداوند منان خواستار شد.

 وی در پایان برنامه های موسسه خدمات درمانی بسیجیان را با شعار امسال «بسیج پاره تن مردم است.» تشریح نمود. 

اعلام برنامه های هفته بسیج

کد خبر 73

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =