آغاز بکار سایت جدید موسسه خدمات درمانی بسیجیان

سایت جدید موسسه خدمات درمانی بسیجیان با بهره گیری از زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری قوی و ظرفیت بالا در توسعه حداکثری خدمات غیرحضوری، در حوزه های درمانی و بیمه ای فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ سایت جدید موسسه خدمات درمانی بسیجیان با بهره گیری از زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری قوی و ظرفیت بالا در توسعه حداکثری خدمات غیرحضوری، در حوزه های درمانی و بیمه ای فعالیت خود را آغاز کرد.

آغاز بکار سایت جدید موسسه خدمات درمانی بسیجیان

* اطلاع رسانی جدیدترین اخبار در حوزه های:

- ساخت و ساز و توسعه مراکز درمانی

- ارائه خدمات بیمه ای، درمانی و حمایتی و رایگان

- دانستنی های مربوط به دانش طب سنتی با هدف حفظ سلامتی، پیشگیری، تشخیص، بهبود و درمان بیماریهای جسمی و روحی

- اخبار روز، اخبار داخلی و استانی در حوزه درمانی و بیمه ای

- تهیه و تولید محتوای آموزشی در قالب تصویر، فیلم، صوت در بستر چندرسانه‌ای

- ارائه مقالات تخصصی و بین المللی و همچنین نشریات حوزه سلامت و درمان جهت استفاده عموم

آغاز بکار سایت جدید موسسه خدمات درمانی بسیجیان

از قابلیت های سایت جدید میتوان به امکان پرداخت غیرحضوری حق بیمه، ارائه خدمات ثبت نام غیرحضوری بیمه ای و درمانی(بزودی) اشاره کرد.

آغاز بکار سایت جدید موسسه خدمات درمانی بسیجیان

با توجه به نیاز سرپرستی های استانی به صفحه اختصاصی جهت اطلاع رسانی خبرهای داخلی، معرفی مراکز درمانی تابعه و خدمات مرتبط و همچنین تبلیغات مدنظر، برای هر استان سرویس و ماژول های اختصاصی(اخبار استان، تبلیغات، مراکز درمانی و بیمه ای) فراهم شده است که امکان فعالیت حداکثری سرپرستی های استانی در فضای وب را مهیا می نماید. ضمن اینکه برای هر کدام از مراکز درمانی، صفحه اختصاصی درنظر گرفته شده است که اطلاعات جامعی از مراکز درمانی از قبیل: اطلاعات تماس/نشانی، بخش های فعال و همچنین پوشش های بیمه ای(پایه/تکمیلی)، نمایش داده میشود که این مهم مستلزم ارائه اطلاعات بروز و دقیق از طریق سرپرستی های استانی خواهد بود که در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

*به عنوان نمونه: صفحه اختصاصی استان خراسان رضوی را ملاحظه می نمایید.

آغاز بکار سایت جدید موسسه خدمات درمانی بسیجیان

میسر بودن امکان استفاده از خدمات و امکانات سایت در بستر گوشی همراه(قالب واکنش گراresponsive)، ارائه اطلاعات جامع و تصویری از خدمات مراکز درمانی و بیمه ای به تفکیک استانهای کشور، استفاده از موتور جستجوی قدرتمند مطالب سایت، ارائه آرشیو محتوا و گزارشهای پیشرفته، بکارگیری از فناوری روز در بحث طراحی، پیاده سازی و همچنین مبتنی بر کارتابل، دارا بودن امنیت چند لایه در پوشش کامل چرخه تولید خبر و ...  از دیگر امکانات جدید سایت موسسه خدمات درمانی بسیجیان می باشد.

آغاز بکار سایت جدید موسسه خدمات درمانی بسیجیان

انتهای پیام/

کد خبر 85

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =