بیانیه مدیرعامل محترم موسسه خدمات درمانی بسیجیان در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

بیانیه مدیرعامل محترم موسسه خدمات درمانی بسیجیان در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

ورود هر سال به ایام الله دهه ی سراسر نور فجر انقلاب اسلامی ایران همواره با شور و شعف و شوق و شعور همراه است.

یادآوری رشادت‌، از خودگذشتگی‌، همبستگی و ولایت پذیری و میثاق ملت ایران با امام راحل عظیم‌الشأن(ره) و مقتدای امت که استقلال، آزادی، حاکمیت اسلام عزیز و استقرار نظام جمهوری اسلامی را برای این مرز و بوم به ارمغان آورد.

طلوع  فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و رسالت تاریخی امام امت در پرتوی راهبری و هدایت و جاودانگی مردم سرزمینی که تاریخ ساز و تجلی نصرت الهی شدند و تواصی مدبرانه و آینده ساز رهبر فرزانه ی انقلاب که با رهنمودهایشان در این طریق نورانی ومقدس تبلور گام دوم انقلاب و توجه ویژه به تمدن سازی و جامعه پردازی بودند بی تردید جز با هجرت و غربت و مظلومیت وشهامت و شهادت بدست نمی آمد.

اینگونه بود که تلبیس و جادوی رنگ رنگ استثمار و امپریالیسم و توطئه های استکبار نتوانست بر یکرنگی تدین و وعده ی صادق امام خمینی (ره) در نوید پیروزی حتمی اسلام ناب محمدی بر کفر غالب گردد.

راه نجات از دست زبونی اغیار و اهتمام به امور محرومان و تلاش و توجه و جهاد در عرصه های مختلف از جمله سلامت ودرمان و نشان های بی بدیل افتخار مدافعان و شهدای والا مقام عرصه ایثار سلامت  با تکیه بر توان داخل توانسته خط مشی آینده ی انقلاب اسلامی را ترسیم و هدف گذاری نماید.

اینک خرسندیم‌ که در چله ی دوم انقلاب اسلامی توانسته ایم در راستای تحقق فرمان حضرت امام خمینی (ره) و تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با اجرای کلان طرح یاسر و ارائه ی سالانه بیش از 5میلیون  خدمات تخصصی به صورت گسترده در مناطق محروم و رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده ی موسسه خدمات درمانی بسیجیان؛ همزمان با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیش از 100 مرکز درمانی را در مناطق محروم میهن عزیزمان به مرحله ی عملیات اجرایی و بهره برداری برسانیم.

و به همین جهت خداوند منان را شاکریم و از تلاش و مجاهدت و حراست از ارزش های والای انقلاب در الگوی خدمت رسانی به محرومان جامعه قدردان و سپاسگذاریم.

اکنون در آستانه ی این پیروزی بزرگ؛ ایام‌الله دهه مبارک فجر را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، ملت شریف ایران و همه خدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران به ویژه کارکنان محترم موسسه خدمات درمانی بسیجیان و کلیه ی مدافعان سلامت کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سعادت، بهروزی و پیشرفت را برای ایران اسلامی مسألت می‌نمایم.                                                                           

 دکتر عیسی مالمیر

مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان

کد خبر 97

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =