پیام مدیرعامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان به مناسبت روز حسابدار

دکتر عیسی مالمیر در پیامی، فرارسیدن ۱۵ آذر روز حسابدار را به تمامی حسابداران کشور به ویژه حسابداران مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش واحد روابط عمومی دکتر عیسی مالمیر مدیرعامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان در پیامی، فرارسیدن ۱۵ آذر روز حسابدار را به تمامی حسابداران کشور به ویژه حسابداران مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان تبریک و تهنیت گفت.

در پیام تبریک دکتر عیسی مالمیر آمده است:

بدون تردید حرفه حسابداری و حسابداران، از طریق سیستم های اطلاعاتی حسابداری و مدیریت، نقش به سزایی در فرآیند تصمیم گیری و سیاست گذاری و همچنین اجرای دقیق برنامه های سازمان و نهادها را دارند و نقش حسابداران به جهت ثبت منظم اطلاعات و عملیات مالی بیش از پیش تاثیرگذار خواهد بود.

به یقین هرآنچه به حساب و کتاب و عدد و رقم مربوط می‌شود٬ چشم تیز می‌خواهد و دقتی بالا که اگر نباشد قطعا می‌تواند در سرنوشت مالی یک سازمان٬ شرکت و یا نهاد اثرگذار باشد. از همین رو توجه به حوزه مالی و اختصاص یک روز در تقویم به حسابداران نشان از جایگاه ویژه آنان است.

روز حسابدار مناسبتی برای تکریم و تجلیل از حسابداران و فرصتی برای توجه به حساسیت و اهمیت بالای این حوزه است. با عنایت به تلاش، همدلی و مشارکت فعال همکاران محترم حسابدار مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان در مسیر کارآمدتر کردن امور و رعایت قوانین و مقررات، فرا رسیدن ۱۵آذرماه را به تمامی همکاران حسابدار صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم و از خداوند منّان عزت، سربلندی و توفیق روزافزون شما را خواستارم.

کد خبر 227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =