پیام تبریک مدیرعامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان به مناسبت عید سعید فطر

مدیرعامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان در پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را تبریک گفت.

به گزارش واحد روابط عمومی: متن پیام تبریک دکتر عیسی مالمیر به این شرح است:   

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمَّ اِنِّی اَسْأَلُک خَیرَ ما سَأَلَک بِهِ عِبادُک الصّالِحُونَ وَ اَعُوذُ بِک مِمَّا اسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُک المُخْلَصُونَ

همکاران گرامی مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان

سلام علیکم

      دیگر بار و با طلوع هلال فطر،  سروش الهی ندا سر داد و مومنان روزه دار را با قلب های آکنده از عشق سرمدی و سرمست از ضیافت حضرت دوست ، با زمزمه لبیک اللهم لبیک... از هر کوی و برزن به صفوف به هم فشرده نماز عید غفران فراخواند. خوشا به حال آنان که با تکیه بر رنگین کمان باران رحمت الهی نظاره گر شادمانی همسفران خویش به وادی  الرحمه هستند و برای فردای خویش، توشه ارزشمند جود خداوندی را ذخیره نموده اند.

هنوز سجاده ها از عطر نزول ملائک عطرآگین است ونجوای عارفانه سحرهای رمضان و زمزمه الغوث شب های قدر بندگان صالح خدا، گوش جان را نوازش می­کند و چشم دلمان به برکت رؤیت شکوفه های دعا و استغفار در فصل بهار قرآن، روشن است.

معبودا! خاضعانه از آن جلال کبریایی و ذات بی انتهایت مسئلت داریم که حال عبادت و شب زنده داری را درکویر تشنه بندگی ات جاودانه سازی تا شکوفه های نیایش در آن سر برآورد و دلهای مشغول به امور دنیوی ما را از  شوره زار تباهی نجات دهد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما از درگاه خداوند متعال، عید سعید فطر را به همکاران عزیزم و خانواده های محترمشان تبریک عرض نموده و از صاحب ضیافت رمضان خاضعانه طلب می نمایم که بهترین سرنوشت را در این ماه رحمت و برکت،  برای بندگان خالص خویش رقم زده باشد و موجبات رضایت امام عصر (عجل اله تعالی فرجه الشریف) در هنگام ارائه مقدرات شیعیان خویش به درگاه الهی فراهم آمده باشد.

امیدوارم رحمت رمضان تا همیشه بر فضای جان و دلمان جاری بماند و توفیق بهره مندی از فیوضات ماه پرخیر و برکت رمضان را در سال های آینده ، تحت هدایت های روشن گرانه مقام عظمای ولایت(مدظله العالی) به همگان عطا فرماید.

کد خبر 240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =