افتتاح مرکز درمانی یادگار امام(ره) شهرستان آزادشهر

به مناسبت دهه مبارک کرامت و ولادت با سعادت امام رضا(ع) چهارمین مرکز درمانی استان گلستان در شهر آزادشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش واحد روابط عمومی: مراسم افتتاح و بهره برداری مرکز درمانی یادگار امام(ره) شهرستان آزادشهر با حضور مدیرعامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، امام جمعه و فرماندار شهرستان آزادشهر و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

در این مراسم  دکتر عیسی مالمیر گزارشی از عملکرد و مأموریت های مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان از سال تأسیس تاکنون ارائه نمود.

دکتر مالمیر عنوان کرد، مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان  آماده هرگونه همکاری با بسیج جامعه پزشکی استان در راستای محرومیت زدایی در قالب طرح یاسر می باشد.

 سردار علی جمعه ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان نیز در آیئن افتتاحیه مرکز درمانی یادگار امام(ره)، ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه مبارک کرامت و پیروزی بزرگ مردم با حضور در پای صندوق های رأی اعلام کرد: سپاه و بسیج خادم ملت ایران هستند.

وی با اشاره به طرح شهید سلیمانی عنوان کرد: بحمدالله سپاه در تمام حوزه ها به ویژه حوزه درمان و سلامت تاکنون خدمات قابل چشمگیری ارائه نموده است که نمونه آن همین مرکز درمانی یادگار امام(ره) آزادشهر می باشد که توسط مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان در طول سه سال راه اندازی گردید .

سردار شاه کویی از احداث مرکز جراحی محدود در مرکز استان و مراکز درمانی در شهرستان علی آباد و توسعه درمانگاه امام رضا(ع) در شهرستان گنبد توسط سپاه اشاره نمودند. بعد از سخنرانی فرمانده سپاه نینوا از عوامل راه اندازی درمانگاه یادگار امام(ره) تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم درمانگاه یادگار امام(ره) توسط فرمانده سپاه نینوا و مدیرعامل مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان به صورت رسمی افتتاح و راه اندازی شد و در آخر مدعوین حاضر از این مرکز بازدید نمودند.

مرکز درمانی یادگار امام(ره) آزاد شهر در زمینی به مساحت 270 متر مربع با زیربنای 730 مترمربع در 4 طبقه با هزینه ای بالغ بر 35 میلیارد ریال احداث و راه اندازی شده است.

این درمانگاه شامل بخش های تخصصی، عمومی، اورژانس، نوار قلب، مامایی و دندانپزشکی می باشد که قرار است در آینده بخش هایی نظیر فیزیوتراپی، داروخانه و آزمایشگاه نیز راه اندازی شود.

افتتاح مرکز درمانی یادگار امام(ره) شهرستان آزادشهر

کد خبر 57

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =